مقاله

ارسال از الیت در ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
star بازدید: 50-

چوب شور جدید با ویژگی‌های جدید

چوب شور جدید با ویژگی‌های جدید
برای دریافت سریع به روزرسانی کلیک کنید.

نسخه جدید امکانات جدید داره براتون!

ممکنه شما تمایلی نداشته باشید تا کودکان در هنگام استفاده از موبایل یا تبلتشون به اینترنت دسترسی داشته باشند. یا مساله وقتی در مطب دکتر منتظر هستید و دسترسی به اینترنت ندارید میخواید محتوای مناسبی روی تلفن همراهتون داشته باشید و اون رو در اختیار کودکتون قرار بدید تا سرگرم بشه. در نسخه جدید چوب شور این امکان رو برای شما فراهم کردیم. کافی هستش هر کدوم از اپها را که کودکون به اون علاقه دارید یک بار دریافت کنید و اون رو به صورت آفلاین روی تلفنتون ذخیره کنید. به این ترتیب کودکتون میتونه هر وقت که بخواد از اون به راحتی استفاده کنه و مطالب مفید یاد بگیره و سرگرم بشه.

در نسخه جدید میتونید هر کدوم از برنامه‌ها رو به تنهایی بخرید.

در نسخه جدید شما میتویند مثل گذشته با خرید اشتراک به برنامه ها دسترسی داشته باشید و یا اینکه هر یک برنامه ها رو به صورت مجزا برای همیشه دریافت کنید. فقط کافیه برنامه تون رو انتخاب کنید و تعداد سکه‌های مورد نیازش رو پرداخت کنید و اون رو از سایت دریافت کنید.

امکانات گذشته چوب شور در این نسخه همچنان همراه شما خواهند بود

شما هم حتما مثل همه‌ی پدر و مادرا میخواین کلی چیزای جدید به کودک عزیزتون یاد بدین اما خب کار آسونی نیست چون بچه‌ها همش دنبال بازی و بازیگوشی ان. تا حالا شده با بازی و داستان چیزی رو به کودکتون یاد بدین؟! اگه اینکارو کرده باشین حتما متوجه شدین که هم بچه‌ها با علاقه باهاتون همراه میشن و هم اون مطلب رو بهتر یادشون میمونه. حالا اگر یه برنامه باشه که هر چی بچه‌ها باید یاد بگیرن رو با بازی و شعر و داستان بهشون یاد بده چی؟!! چوب‌شور همون چیزیه که دنبالشین. چوب‌شور یه برنامه‌ای ایرانی مخصوص بچه‌ها ست که با بازی و سرگرمی‌های جالب وجذاب، مفاهیم پایه‌ای رو بهشون یاد میده. تازه بچه‌ها در چوب‌شور میتونن این مفاهیم رو به چند زبون دیگه هم یاد بگیرن. توی این مجموعه همه تلاش میکنن تا برنامه‌هایی مناسب با ارزش های کشورمون درست کنن تا مفاهیمی که برای رشد علمی و اخلاقی بچه ها لازمه رو بهشون آموزش بدن. با دانلود چوب‌شور می‌تونین به یه عالمه بازی‌های آموزشی همراه با شعر و داستان دسترسی داشته باشین که با انیمیشن های جذاب و بازی های سرگرم کننده، یادگیری رو برای کودکتون آسون و دلنشین میکنه. " چوب‌شور، سرزمین هیجان‌انگیز یادگیری همراه با سرگرمی‌های امن و جذاب" برای دریافت سریع به روزرسانی کلیک کنید.

چوب شور چیست؟

چوبشور برنامه ای ایرانی مخصوص کودکان است که همراه با بازی و سرگرمی های جذاب، مفاهیم پایه را به کودکان می آموزد. مجموعه چوب شور در تلاش است تا برنامه هایی مناسب با ارزش های ملی ارائه دهد که دربردارنده ی مفاهیم لازم برای رشد علمی و اخلاقی کودک ایرانی باشند. با دانلود اپلیکیشن چوب شور می توانید به بازی های آموزشی همراه با شعر و داستان دسترسی داشته باشید که با انیمیشن های جذاب در راستای تربیت کودک شما گام برمی دارد.





تمامی حقوق اين سايت برای چوب شور محفوظ است. طراحی و توسعه نشر الیت