مقاله

ارسال از الیت در ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
star بازدید: 50-

برنامه‌های برتر مهر ماه

برنامه‌های برتر مهر ماه

همزمان با شروع پاییز، برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده جدیدی به چوب‌شور اضافه شد که با استقبال زیادی در بین کودکان همراه شد.

در این مقاله، به معرفی پربازدیدترین برنامه های مهرماه خواهیم پرداخت:

1. فروشگاه میوه‌ها

فروشگاه میوه‌ها که در مجموعه آموزشی میوه‌ها قرار دارد به دلیل گرافیک جذاب و محتوای آموزشی، جذاب ترین برنامه از نظر کودکان پیش از دبستان بود که با بازی، تشخیص میوه ا و اسامی‌شان را به بچه‌ها یاد می‌دهد.

2. سرزمین شغل‌ها – آتش‌نشان

در برنامه آتش‌نشان که در مجموعه آموزشی شغل‌ها قرار دارد کودکان یاد میگیرند که در مواقع ضروری با آتش‌نشانی تماس بگیرند و همراه با بازی‌های سرگرم‌کننده با وظایف و عملکرد آتش‌نشانان آشنا می‌شوند.

3. سرزمین شغل‌ها – خلبان

برنامه دیگر در مجموعه آشنایی با مشاغل که با استقبال زیادی همراه بود، برنامه خلبان است که با بازی‌های سرگرم‌کننده برای افزایش تمرکز کودکان مفید است.

4. کم‌رویی و ارتباط با دیگران

برنامه کم‌رویی و ارتباط با دیگران کتاب داستانی برای آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان است و با زبانی ساده و بچه‌گانه در قالب داستان به کودکان یاد می‌دهد که با دیگران چگونه ارتباط برقرار کنند.

5. سرزمین آیات آسمانی – سوره کوثر

برنامه سوره کوثر پربازدیدترین برنامه مجموعه آیات آسمانی است که در آن هم کودکان قرائت صحیح و ترجمه سوره‌ها را یاد می‌گیرند و هم با شان نزول سوره‌ها آشنا می‌شوند. همچنین بازی‌های جالب این مجموعه به یادگیری بهتر کمک می‌کند.

mode_edit کلید واژه ها:

چوب شور چیست؟

چوبشور برنامه ای ایرانی مخصوص کودکان است که همراه با بازی و سرگرمی های جذاب، مفاهیم پایه را به کودکان می آموزد. مجموعه چوب شور در تلاش است تا برنامه هایی مناسب با ارزش های ملی ارائه دهد که دربردارنده ی مفاهیم لازم برای رشد علمی و اخلاقی کودک ایرانی باشند. با دانلود اپلیکیشن چوب شور می توانید به بازی های آموزشی همراه با شعر و داستان دسترسی داشته باشید که با انیمیشن های جذاب در راستای تربیت کودک شما گام برمی دارد.





تمامی حقوق اين سايت برای چوب شور محفوظ است. طراحی و توسعه نشر الیت