مقاله

ارسال از الیت در ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
star بازدید: 50-

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک صبح روز پنج شنبه مورخ 15 شهریورماه با حضور ده‎ها شرکت و واحد تولیدی ارائه دهنده کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان از جمله نرم‌افزار تلفن همراه آموزش کودک چوب شور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه؛ کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی- درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک(مربوط به دوران بارداری)، کالسکه و همه وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب ها و همه خدمات اطلاعاتی مربوط به مادران و کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز و نرم‌افزارهای آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان، وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، انواع اسباب بازی(اسباب بازی های نرم و عروسک، اسباب بازی‌های کنترلی و ماشینی، اسباب بازی‌های آموزشی، خلاقانه و سرگرمی ها، بازی های رایانه‌ای) در دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

طبق برنامه قبلی، قرار بود نمایشگاه در روز‌های 15 تا 18 شهریور برگزار شود اما به دلیل برگزاری اجلاس‌ سران تعدادی از کشورهای منطقه در تهران و با توجه به محدودیت های ترافیکی اعمال شده در منطقه شمالی شهر تهران و نظر به همکاری و تعامل با دستگاههای انتظامی و پلیس راهور، فعالیت های نمایشگاهی از جمله برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در روز جمعه مورخ 16 شهریور تعطیل و روز دوشنبه مورخ 19 شهریور بعنوان جایگزین و روز پایانی نمایشگاه، در نظر گرفته شد.

در غرفه چوب‌شور چه گذشت؟

یکی از غرفه‌های پرمخاطب این نمایشگاه در سالن 18 غرفه 36 یعنی غرفه نرم‌افزار تلفن همراه آموزش کودک چوب شور بود. در این غرفه استندهایی برای آشنایی کودکان با چوب شور طراحی شده بود تا کودکان بتوانند با قرارگیری پشت آن با نرم‌افزار چوب شور آشنا شده و از آن آموزشهای مربوطه را دریافت کنند. در غرفه چوب شور سعی شده بود تا برنامه‌های مختلف آموزشی و سرگرمی چوب شور از جمله آموزش اعداد، آموزش ریاضیات، آموزش رنگ‌ها، آموزش حیوانات، آموزش زبان انگلیسی، آموزشی زبان فرانسه، آموزش زمان و ساعت و ...در اختیار کاربران قرار بگیرد.
کودکان زیادی در روزهای برگزاری نمایشگاه برای کار با اپلیکیشن در غرفه چوب شور حاضر شدند و همینطور با پوستر چوب شور عکس یادگاری گرفتند.

چوب شور چیست؟

چوبشور برنامه ای ایرانی مخصوص کودکان است که همراه با بازی و سرگرمی های جذاب، مفاهیم پایه را به کودکان می آموزد. مجموعه چوب شور در تلاش است تا برنامه هایی مناسب با ارزش های ملی ارائه دهد که دربردارنده ی مفاهیم لازم برای رشد علمی و اخلاقی کودک ایرانی باشند. با دانلود اپلیکیشن چوب شور می توانید به بازی های آموزشی همراه با شعر و داستان دسترسی داشته باشید که با انیمیشن های جذاب در راستای تربیت کودک شما گام برمی دارد.





تمامی حقوق اين سايت برای چوب شور محفوظ است. طراحی و توسعه نشر الیت